• Operations assistant - cestovní kancelář

    Pro cestovní kancelář zaměřující se na zejména na MICE segment a pořádající kongresy, meetingy, team buildingy a další akce hledáme posilu pro jejich pražskou pobočku. Tato pozice vyžaduje spolehlivost, pečlivost, odolnost vůči stresu a nadšení pro práci v cestovním ruchu. Odměnou Vám bude různorodá práce v mezinárodním týmu a možnost kariérního růstu. Pokud ovládáte angličtinu a chcete nadšeně zahájit svou kariéru v cestovním ruchu, pak je tato pozice právě pro Vás.

  • Náplň práce

    • celková administrativní podpora Senior Operation Managera,
    • zpracování rezervací, objednávky služeb, přípravy nabídek, fakturace atd.,
    • komunikace se zahraničními klienty i místními dodavateli,
    • dohled nad realizací akcí,
    • po zaučení také práce na vlastních projektech.

  • Osobnostní předpoklady

    • SŠ vzdělání s maturitou,
    • zkušenost v cestovním ruchu výhodou,
    • anglický jazyk na výborné úrovni - slovem i písmem,
    • další cizí jazyk výhodou,
    • znalost práce s PC (MS Word, Excel, Outlook, Powerpoint),
    • spolehlivost, pečlivost, systematičnost, entusiasmus,
    • orientaci na zákazníka, odolnost vůči stresu,
    • schopnost pracovat samostatně i v týmu.

  • Zaměstnanecké výhody

    • odpovídající platové ohodnocení,
    • zajímavá a různorodá práce,
    • práce v mladém mezinárodním týmu,
    • anglicky mluvící prostředí,
    • možnost profesního růstu,
    • ideální příležitost pro absolventy.

    Nástup: srpen 2017
    Kontakt: Pavla Hodinková
    E-mail: pavla@dream-job.cz

    Těšíme se na Vaše CV v anglickém jazyce!